להזמנות :8754*
להזמנות: *6464

questions

שאלות ותשובות

מה הם היתרונות של קניה באתר על פני קניה בחנות?

הקניה באתר גרפיטי פשוטה, קלה וידידותית, עם משלוח עד הבית, וחוסכת זמן, כסף והרבה "כאב ראש" לקראת שנת הלימודים. בנוסף, קונים בדיוק, לפי רשימה, את הפריטים הנדרשים על ידי בית הספר עבור הילד, וכמובן, אפשר לבצע את הקניה בכל שעה הנוחה לך.

האם משלוח הציוד שקניתי הוא בחינם?

בהתאם למדיניות המשלוחים של גרפיטי, כל קניה מעל 280 ₪ מזכה במשלוח חינם. לקניה מתחת ל- 280 ₪ תתוסף עלות משלוח בסך 30 ₪. מה הוא מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות? 8754*.

מה הן שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות?

שעות פעילות המוקד הן בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00. ביום שישי ומחוץ לשעות הפעילות ניתן להשאיר הודעה בתא קולי ונציג יחזור אליך בשעות הפעילות.

כיצד נרשמים באתר?

ההרשמה היא חלק מתהליך הקניה. אפשר גם להרשם על ידי לחיצה כאן.

האם הפרטים שמסרתי, כולל מספר כרטיס האשראי, מוגנים?

הקניה באתר גרפיטי עומדת בתקני SSL המחמירים, להבטחת ולהגנת פרטי הלקוחות.

פריט בו אני מעוניין אינו במלאי. מה עושים?

יוצרים קשר דרך האתר לחץ כאן או פונים למוקד שירות הלקוחות ואנו נמליץ על פריט חלופי מתאים. ניתן גם להשאיר פרטי קשר וברגע שהפריט החסר יגיע נעדכן אותך על כך במייל או בטלפון.

עד מתי ניתן לבצע שינוי בהזמנה?

הזמנה ניתן לשנות עד השעה 13:00 בצהריים, כלומר, במידה והזמנתם לדוגמה ב- 11:00 תוכלו לשנות את ההזמנה עד 13:00 באותו היום. במידה והזמנתם למשל ב-14:00 תוכלו לשנות את ההזמנה עד 13:00 למחרת.

לא מצאתי את המוצר שאני מחפש, מה ניתן לעשות?

גרפיטי עושה כל שביכולתה על מנת להביא אליך את המגוון הרחב והגדול ביותר של המוצרים הטובים ביותר, המתאימים והמותאמים לך. אם בכל זאת חיפשת מוצר ולא מצאת, נשמח לדעת על כך. לחץ כאן וספר לנו.

האם הפרטים שמסרתי, כולל מספר כרטיס האשראי, מוגנים?

בסיום ההזמנה תופיע הודעה על המסך כי ההזמנה התקבלה ומייל אישור הזמנה יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שהזנת בעת הקניה.

תוך כמה זמן תגיע הקניה שלי אלי הביתה?

אנו מתחייבים ל- 4-7 ימי עסקים. בפועל, נשתדל להגיע אליך תוך 3 ימי עסקים. לפני ההגעה, ניצור אתך קשר על מנת לתאם את קבלת החבילה.

איך מתאמים איתי?

כחלק מההרשמה, לפני הקניה, יש להזין את מספר הטלפון הנייד שלך וכל מספר טלפון נוסף, על מנת שנוכל לתאם אתך את הגעת המשלוח.

איך מבררים אודות החבילה שלי?

אם חלפו 7 ימי עסקים וטרם תאמו אתך הגעה, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, בטלפון 8754*.

לאחר שתיאמתי את שעת קבלת החבילה, האם ניתן לשנות?

כן, במוקד שירות הלקוחות, בטלפון 8754*. חשוב לדעת כי אם המשלוח כבר יצא בדרכו אליך, לא בטוח שנצליח לשנות את שעת ההגעה.

תיאמתי שעה לקבלת המוצר אך נאלצתי להיעדר מהבית ולא הספקתי לעדכן. מה עושים?

במידה והלקוח לא היה במען שצויין על ידו בשעה שתואמה איתו, החבילה חוזרת למחסן. ניתן לתאם משלוח נוסף, על חשבון הלקוח. לתיאום משלוח נוסף, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, בטלפון 8754*.

האם יש אפשרות לאיסוף עצמי של הקניה שלי?

כרגע, אין אפשרות לבצע איסוף עצמי.

האם שירות המשלוחים מגיע לכל מקום בארץ?

כן, למעט ישובים בודדים אליהם החבילה תגיע בדואר רשום.

האם עלי לשלם עבור המשלוח?

בהתאם למדיניות המשלוחים של גרפיטי, כל קניה מעל 280 ₪ מזכה במשלוח חינם. לקניה מתחת ל- 280 ₪ תתוסף עלות משלוח בסך 30 ₪.

אני צריך חשבונית לעסק. כיצד ניתן לקבל אותה?

כחלק מתהליך הקניה, יש לציין האם ברצונך לקבל חשבונית על שם העסק ולמלא את שם העסק בשדה "משלוח חשבונית על שם". החשבונית תישלח אליך במייל.

כיצד ניתן לקבל העתק חשבונית עבור הזמנה שכבר נשלחה?

יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, בטלפון 8754* ואנו נדאג לשלוח לך העתק חשבונית.

החלפות, החזרות והחזר כספי האם ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר?

ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר, תוך 14 יום מקבלתו, בתנאי שהוא מוחזר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש ומצורפת אליו חשבונית הקניה. לפני ההחזרה, יש להוריד את טופס ההחזרה מהאתר, למלא ולצרף למוצר, אותו יש לשלוח לכתובת: עמק האלה 250, מודיעין, עבור "גרפיטי שיווק ציוד משרדי ונייר בע"מ, מחלקת החזרות". עם קבלתנו את המוצר, הוא ייבדק ובמידה ואכן לא נעשה בו שימוש יתבצע זיכוי של הלקוח. תעודת הזיכוי תשלח במייל.

תוך כמה זמן מרגע שהפריט המחוזר מגיע לגרפיטי מתבצע הזיכוי?

עד 5 ימי עסקים מרגע קבלת הפריט המוחזר בגרפיטי, בתנאי שהמוצר הוחזר אלינו יחד חשבונית הקניה ועם טופס ההחזרה שהורד מהאתר ומולא באופן מלא, ובלבד שהמוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.

קיבלתי מוצר פגום. מה עושים?

יש לפנות למוקד שירות הלקוחות בתוך יממה מקבלת המוצר. אנו נתאם את איסוף המוצר הפגום והחלפתו במוצר תקין באמצעות שליח, ללא עלות.

מה הם התנאים להחזר כספי?

החזר כספי ינתן על פי חוק. זיכויים יתבצעו בכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה המקורית, בהתאם למועד החיוב של הלקוח.

אני רוצה לבצע החלפה למוצר תקין, מה עושים?

יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, בטלפון 8754*.

מה היא מדיניות התשלומים בכרטיס אשראי?

למשלמים מעל 300 ש"ח ינתנו עד 3 תשלומים ללא ריבית.

האם יש אחריות למוצרים?

חלק ממגוון המוצרים כולל אחריות. תנאי האחריות כתובים בדף המוצר וכן מגיעה תעודת אחריות באריזת המוצר. על מנת להפעיל את האחריות בעת הצורך יש לפנות ליצרן על פי המצוין בתעודת האחריות, בצירוף חשבונית הקניה.